Medlemskap

Ansvar och engagemang

Lomma Ridklubb har idag nästan 400 medlemmar som alla behövs för att kunna driva föreningen vidare på ett kvalitativt och ekonomiskt bra sätt.
Att ersätta medlemmarnas ideella engagemang med anställd personal är varken försvarbart eller ekonomiskt möjligt för föreningen, utan vissa arbetsuppgifter måste fördelas hos våra medlemmar. Med detta vill vi också skapa en känsla av ansvar och delaktighet i verksamheten.

Medlemsavgift 2024

Junior t.o.m 18 (det år man fyller)  275 kr
Senior fr.o.m 19 (det år man fyller)   400 kr

Hur blir man medlem?

Fyll i formuläret nedan och skicka in det. Sätt in medlemsavgiften på bankgiro: 953-6715
Skriv förnamn, efternamn och fullständigt personnummer som meddelande på inbetalningen.

Försäkringar

Att vara medlem ger dig möjlighet att vara med på många olika intressanta och roliga aktiviteter och att få tävla för Lomma Ridklubb.
Det är viktigt för oss att du känner dig välkommen och trivs på Lomma Ridklubb, men också trygg genom att vara försäkrad på ett bra sätt.

Som medlem är du försäkrad i Folksam. Se information om försäkringen här.

Ny medlem